Igazi Pécs igazi pécsiektől
A Pécsi Sörház új arculatához új grafikai elemek is társulnak, melyeket a pécsi gyökerű Great Minds csapatának köszönhetünk. A friss és fiatalos megjelenés mellett fontosnak tartjuk, hogy támogassuk a helyi márkákat, hiszen nem kell a szomszédba menni, hogy elsőrangú és ízig-vérig pécsi cégekkel dolgozzunk.
Nem véletlenül esett a választásunk a Great Minds-ra. A márkát Bubreg Balázs helyi képzőművész indította útjára 2009-ben, hogy egyszerű gegek és grafikai elemek felhasználásával mindenki számára emészthető és elérhető utcai viseletet dobjon piacra. Azóta már kinőtték magukat és igazán nagy és egyedi kínálattal bírnak. Ki ne ismerné a menő “Sajnálom” – szerkókat, vagy éppen az ultramenő “Pécsies” – pólókat?
A GM teljes csapata pécsi, így lokálpatriótaként Pécs városa fontos szerepet tölt be a márka életében, melyet sok termékünk design-ja is tükröz. 2015-ben a Great Minds márka részt vett Pécs első design boltjának, a Monokrom Design Store-nak megalapításában. Minden terméküket képzőművészek és designerek tervezik.
Gyakran kooperálnak más művészekkel, hogy valóban változatos és egyedi cuccokat tudjanak kínálni nektek. Ilyen együttműködés eredménye például Bob Mosquito extra limitált szériás kollekciója, a Pepsis Ház motyók, amin szszvrg (Szirmai Sziszi) fotóját látjátok, vagy a kézzel vágott-matricázott, teljesen egyedi Kulman Miklós pólók és pulcsik.
Saját márkás termékek tervezése és gyártása mellett együtt dolgoznak csapatokkal, zenekarokkal, cégekkel – többek között készítettek már hivatalos termékeket a Budapest Park, a M1RA, a Nappali™, a Psycho Mutants zenekar, a Loosers’ Bash csapat és Halott Pénz™ számára is.
A srácok környezetpolitikája is szimpatikus, hiszen partnereiket és a termékpalettájukon szereplő alapanyagokat magas minőségi és környezetvédelmi követelmények szerint válogatják. Pólóik Oeko-Tex; Standard 100 minősítéssel rendelkező, 100% pamut termékek. A csomagolásnál is környezetbarát anyagokat használnak, hogy óvják környezetünket.
Érdekesség, hogy a logó megtervezésénél (amiben az “S” és a “H” összeolvad) a Sörház lépcsőfordulóit vették alapul. Ha jobban megnézzük, az “S” betű ívén felülről haladva valóban felfedezhetjük a klub ikonikus grádicsának kanyarulatait. A színválasztásnál törekedtünk a tégla és a természetes színekhez, így a belső terekben is az eddigi bordó helyett már a szürke-sárga-fehér paletta fog dominálni.
Az arculatváltás egyik célja, hogy a Sörház egy tökéletes mintapéldája legyen a pécsi életnek. Ezt szeretnénk átadni a dizájnnal, a kínálattal és a programokkal is. A GM egy tősgyökeres pécsi, nagyon művész márka. A tehetséges grafikus és dizájner arcok segítségével pedig könnyen át tudjuk adni nektek a pécsi életérzést, amit a Sörház is képviselne a jövőben.